© | Powered by LOFTER
I Choose U - Timeflies

来统计统计有多少人有电音成瘾症XDD



I Choose U

  • 专辑:Warning Signs

  • 歌手:Timeflies

  • 来源:我喜欢的音乐

Late nights, New York, trouble on my mind

深夜,纽约,我愁绪翻涌

Crosstown to the west and I'm wasting my time

驱车一路向西浪掷时光

Down south, back roads, dust clouds the air

南下,返程,任尘土飞扬

Chevrolet in the back seat but it wasn't there

雪佛兰的后座,可惜空无一人

Missed the flight at Heathrow

错过了希思罗机场的末班

Got stuck up in a one room flat

困在了该死的单人套房

Cause she's so fit, trying to hold me down

陪睡的妹子身材火辣,试图抱紧我共度良宵

While I was just trying to get back

然而我特么只是想回家

Malibu, beach blonde, crashing on these shores

马里布的沙滩辣妞,享受着日光沐浴

Smile shining like gold

微笑如金

But that smile wasn't yours

但不及你的闪耀

And I know, I know, I know

我知道,我知道,我知道

Everybody needs somebody to love

每个人都需要被人疼爱

Everybody needs somebody to love

每个人都需要被人疼爱

And I choose you, and I choose you

所以我选择你,所以我选择你啊

Everybody needs somebody to love

每个人都需要被人疼爱

Everybody needs somebody to love

每个人都需要被人疼爱

And I choose you, and I choose you

所以我选择了你,所以我选择你啊

And I choose you

于是我选择了你

And I choose you

我只认定你

High heels, dirty talk, handcuffs and chains

高跟诱惑,言语挑逗,铐锁捆绑性爱

Nails down my back but I never knew her name

指甲划过我的后背,但我却不知她的姓名

Bright eyes, sundress, Daddy's little girl

明亮的双眸,背心裙,看起来像个乖乖女

She changed my life, but you changed my world

她让我潘然悔悟,而你改变了我的世界

And I know, I know, I know

我明白,我明白,我明白

Everybody needs somebody to love

每个人都需要被人疼爱

Everybody needs somebody to love

每个人都需要被人疼爱

And I choose you, and I choose you

所以我选择你,所以我选择你啊

Everybody needs somebody to love

每个人都需要被人疼爱

Everybody needs somebody to love

每个人都需要被人疼爱

And I choose you, and I choose you

所以我选择了你,所以我选择你啊

And I choose you

于是我选择了你

And I choose you

我只认定你

You're every place that I've been

你是我人生旅途最美的风景

Baby you're every face that I've seen

宝贝,你有着全世界最倾国倾城的面容

You're everywhere and I'm going crazy

脑海里全是你的身影这让我抓狂

Your body's rocking my dreams

你的娇娆身躯让我彻夜痴狂

You're always up in my mind

你永远在我心中无可替代

You're everywhere that I go

不管我身在何处,你挥之不去

You're everything in this town

你是我住在这城市里的一切财富

So girl I'm letting you know

所以我姑娘我要让你明白

That I'm rolling up in a fly whip

我要驾驶着最嘻哈的肌肉车

Come ride this and just close your eyes

邀你与我为伴,闭上双眼陶醉其中

Showing up with my sidekick

和我的好基友闪亮登场

My superhero with a dope disguise

我们就像伪装得很好的超级英雄

No wonder woman all our dreams are coming true

放心没有神奇女侠,专注我们即将实现的梦想

So don't be scared of losing me

所以不要害怕失去我

Cause I'm always choosing you

因为我永远在乎你

Everybody needs somebody to love

每个人都需要被人疼爱

Everybody needs somebody to love

每个人都需要被人疼爱

And I choose you, and I choose you

所以我选择了你,所以我选择你啊

And I choose you

我只认定你

Everybody needs somebody to love

每个人都需要被人疼爱

Yeah I choose you

于是我选择了你

I need somebody to love~

我需要狠狠爱一个人

I need somebody to love~

我需要狠狠爱一个人

I need somebody to love~

我需要狠狠爱一个人

I need somebody to love~

我需要狠狠爱一个人

And I choose you

所以我选择你


评论
热度(6)