© | Powered by LOFTER
Back To Black - Amy Winehouse


Back To Black  

作曲 : Amy Winehouse/Mark Ronson

作词 : Amy Winehouse/Mark Ronson

He left no time to regret,

他没时间去后悔

Kept his dick wet,

接着去寻欢作爱

With his same old safe bet.

一如既往的赌博

Me & my head high,

我和我高昂的头

And my tears dry,

还有流干的泪水

Get on without my guy.

又继续开始了没有男人的生活

You went back to what you know,

你回到你的老样子

So far removed

远远的远离

From all that we went through.

抽离我们所有的经历

And I tread a troubled track,

而我陷入困境

My odds are stacked,

希望渺茫

I go back to black.

我走进黑暗

We only said goodbye with words

我们互告了再见

I died a hundred times

我早已死了千百次

You go back to her

你回到她身边

And I go back to

而我走向

I go back to us

回到我们从前

I love you much

我如此爱你

It's not enough

却不满足

You love blow and I love puff

我喜欢吸可卡因,而你喜欢抽大麻

And life is like a pipe,

人生就好像一个烟囱

And I'm a tired penny rolling up the walls inside.

我是一个小硬币,滚进这墙中

We only said goodbye with words

我们互告了再见

I died a hundred times

我早已死了千百次

You go back to her

你回到她身边

And I go back to...

而我回归

We only said goodbye with words

我们互告了再见,只有寥寥几句话

I died a hundred times

我早已死了千百次

You go back to her

你回到她身边

And I go back to...

而我

Black

堙没黑暗中

Black

黑暗

Black

呵,黑暗

Black

无边无尽的黑暗

Black

难诉其痛的黑暗啊

Black

艰难苦恨的黑暗啊

Black

湮灭黑暗中

I go back to...

我回到

I go back to...

回到

We only said goodbye with words

我们互告了再见,只有寥寥几句话

I died a hundred times

我早已死了千百次

You go back to her

你回到她身边

And I go back to

而我只能回忆

We only said goodbye with words

我们互告了再见,只有寥寥几句话

I died a hundred times

我早已死了千百次

You go back to her

你回到她身边

And I go back to black

而我只能湮没黑暗中


评论
热度(1)