© | Powered by LOFTER
Somewhere Only We Know - Lily Allen

"你愛著的玫瑰和愛你的狐狸,或者在你故事之外的人,他們擁有著的人生被交織在一起,成為宇宙浩瀚星辰中的獨一無二的B612。"

看到评论也有人说这首歌真的和小王子绝配



Somewhere Only We Know - Lily Allen

一个只有我们知道的地方 - Lily Allen



I walked across an empty land

独自行走过这片空旷的土地

 

I knew the pathway like the back of my hand

我对这条小径了若指掌

 

I felt the earth beneath my feet

觉得整个世界就在自己脚下

 

Sat by the river and it made me complete

坐在河畔回忆过去发生的一切

 

Oh simple thing where have you gone

朴实无华的日子去了哪儿

 

I'm getting tire and I need someone to rely on

我已慢慢成熟感情需有所寄托

 

I came across a fallen tree

我无意中发现一颗枯萎的树

I felt the branches of it looking at me

每根枝杈似乎都凝视着我

 

Is this the place we used to love?

这就是我们曾经相爱的地方吗

 

Is this the place that I've been dreaming of?

这就是我魂牵梦绕的地方吗

Oh simple thing where have you gone

曾经清纯的日子去了哪儿

 

I'm getting old and I need something to rely on

我逐渐苍老需要有人依靠

And if you have a minute why don't we go

若你有些许闲暇我们为何不重归那里

Talk about it somewhere only we know?

再谈谈那个只有我们知道的地方

 

This could be the end of everything

也许从此可以做个了断

 

So why don't we go

那么我们为何并未前往

 

Somewhere only we know?

一个只有我们知道的地方

 

Somewhere only we know?

一个只有我们知道的地方

 

Oh simple thing, where have you gone?

曾经单纯的日子去了哪儿

 

I'm getting old and I need someone to rely on

我已慢慢成熟感情需有所寄托

 

So tell me when you're gonna let me in

你何时才会向我敞开心扉

 

I'm getting tired and I need somewhere to begin

我心力疲惫希望从头再来

 

and if you have a minute why don't we go

若你有些许闲暇我们为何不重归那里

 

Talk about it somewhere only we know?

倾心长谈只有我们知道的地方

 

This could be the end of everything

也许从此可以做个了断

 

So why don't we go

那么为何我们并未前往

 

Somewhere only we know

一个只有我们知道的地方

 

Somewhere only we know

一个只有我们知道的地方


评论
热度(9)