© | Powered by LOFTER
Nothing Really Matters - Mr. Probz

这首歌在我心中的地位几乎能与《All Of Me》匹敌

今天听着它看完了林萧潇和皓凡的故事

只要是这个人就够了 nothing really matters

 

 

Well she's OK
她安然
And I'm all right
我无恙
When she's awake
她一夜未合眼
I'm up all night
我亦整夜不眠
Nothing really matters
其他的都不重要了
Nothing really matters
其他的都不重要了


I see her face
看见她的脸庞
And in my mind
印在我的脑海里
I seize the day
把握住每一天
Whenever she's nearby
当她靠近时
It's like nothing really matters
其他的都不重要了
Nothing really matters
都不重要了

She completes me
她使我完整了
How she reads me
她看我的方式
Right or wrong
对与错

It's so clear she
一切如此清晰
Saw that I need
她明白我需要的是
Her like me
她的爱

I know what it feels like
我明白这样的感觉
I know what it feels like
我明白这样的感觉
Swimming through the stars when I see her
游过繁星时看见她
And I don't need air cause I breathe her
我却不要空气,因为她就是我的空气

I know what it feels like
我明白这样的感觉
I know what it feels like
我明白这样的感觉
I breathe her
她就是我的空气
I breathe her
她就是我的空气
Every time I see her
每一次见到她
Every time I see her, oh
每一次见到她,哦...

When I'm lost
当我迷茫之时
And need a sign
需要指引时
She leads the way
她会为我指明方向
And I'll be fine
我也会一切安好
Nothing really matters
其他的不重要了
Nothing really matters
其他的不重要了

She completes me
她使我完整了
How she reads me
她看我的方式
Right or wrong
对与错

It's so clear she
一切如此清晰她明白我需要的是
Saw that I need
她明白我需要的是
Her like me
她的爱

I know what it feels like
我明白这样的感觉
I know what it feels like
我明白这样的感觉
Swimming through the stars when I see her
游过繁星时看见她
And I don't need air cause I breathe her
我却不要空气,因为她就是我的空气

I know what it feels like
我明白这样的感觉
I know what it feels like
我明白这样的感觉
I breathe her
她就是我的空气
I breathe her
她就是我的空气
Every time I see her
每一次见到她
Every time I see her, oh
每一次见到她,哦...

Every time I see her, oh
每一次见到她,哦...
Every time I see her, oh
每一次见到她,哦...

Well she's OK
她安然
And I'm all right
我无恙
When she's awake
她一夜未合眼
I'm up all night
我亦整夜不眠
Nothing really matters
其他的根本不重要了
Nothing really matters
其他的不重要了

 

评论
热度(12)